Lietošanas un preču piegādes noteikumi

Izmantojot katalogu vai meklētāju, aicinām iepazīties ar pieejamo preču klāstu un iegūt informāciju par precēm, un to cenām.

Kā veikt pirkumu

Izvēloties preci izmantojiet izvēlni "Pirkt", un tā tiks ievietota Jūsu iepirkumu grozā - skatīt lapas labajā augšējā stūrī!

Ja vēlaties pirkumu papildināt, izmantojiet izvēlni "Turpināt iepirkties" un pievienojiet nākamo preci.

Kad vēlaties noformēt pasūtījumu, pārskatiet, kas ir ievietots Jūsu iepirkumu grozā, pārbaudiet preču eksemplāru skaitu, un, ja nepieciešams, veiciet labojumus.

Turpiniet pirkuma formēšanu ar izvēlni "Noformēt".

Atvērsies vairāki lauki, kuros Jums jāievada nepieciešamie dati, lai varam ar Jums sazināties, saistībā ar veikto pirkumu, izsūtīt pirkumu apstiprinošu rēķinu, kā arī veikt piegādi uz Jūsu norādīto adresi.

Aizpildot pasūtījuma formu, izvēlieties sev vēlamo piegādes veidu:

  • Piegāde Jūsu izvēlētā Omnivas pakomātā;

  • Piegāde ar Latvijas pasta sūtījumu uz Jūsu norādīto adresi.

Formējot pasūtījuma piegādi uz pakomātu izvēlieties pakomātu no saraksta un norādiet savu mobilā telefona numuru. Piedāvājam piegādi uz Omniva pašapkalpošanās sūtījumu un preču saņemšanas termināliem.

Formējot pasūtījuma piegādi ar Latvijas pasta starpniecību, norādiet piegādes adresi, pilsētu, pasta indeksu, savu mobilā telefona numuru, kā arī saņēmēja, ja tas atšķiras no pircēja, vārdu, uzvārdu un kontakttālruni.

Pēc formas aizpildīšanas, izvēlieties sev vēlamo maksājuma veidu un, ja veiktajam pasūtījumam nav nepieciešami labojumi vai papildinājumi, nospiediet izvēlni "Pabeigt".

Pasūtījuma apmaksa

Maksājumu iespējams veikt ar norēķinu karti vai izvēlēties maksājumu ar pārskaitījumu.

Darījuma summas samaksas veikšanai ar norēķinu karti Pārdevējs par sadarbības partneri ir izvēlējies Omniva Checkout.

Apmaksai tiek pieņemtas jebkurā pasaules bankā izsniegtas VISA vai MASTERCARD kredītkartes, Latvijas komercbankās izsniegtas VISA ELECTRON vai MAESTRO debetkartes.

Ja izvēlaties veikt maksājumu ar pārskaitījumu, Jums tiks nosūtīts rēķins uz Jūsu norādīto e-pastu. Apmaksājot rēķinu ar bankas pārskatījumu, jānorāda Jūsu pasūtījuma numurs.

Lai saņemtu pirkumu ātrāk, lūdzam atsūtīt maksājuma uzdevumu uz e-pastu [email protected]

Preču rezervēšanas termiņš ir 7 kalendāras dienas no rēķina izrakstīšanas datuma. Pēc termiņa beigām neapmaksātie rēķini tiek anulēti.

Pēc pirkuma apmaksas Jūsu norādītajā e-pastā tiks atsūtīts darījuma apstiprinājums un informācija par preču piegādi vai saņemšanu. Pasūtījuma piegāde tiek veikta tikai pēc rēķina apmaksas saņemšanas.

Pēc pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta saņemšanas, 1-2 darba dienu laikā, Jūs saņemsiet pasūtījuma izpildes e-pastu, kas informēs, ka preces ir sakomplektētas un nodotas piegādātājam piegādei.

Norēķinu valūta

Norēķinu valūta vietnē veikals.kodoka.lv ir eiro (EUR).

Piegādes noteikumi

Sūtījumus Latvijā piedāvājam saņemt kādā no diviem piegādes variantiem:

- kādā no Omniva pakomātiem visā Latvijā. Visiem sūtījumiem uz Omniva pakomātu Latvijā cena ir 3,00 EUR. Cena par piegādi nemainās neatkarīgi no Jūsu pirkuma apjoma. Piegādes laiks: 3–5 darba dienas; Ja piegāde tiek veikta uz pakomātu, Jūs saņemsiet informatīvo īsziņu uz Jūsu mobilo telefonu ar pakomāta atvēršanas kodu.

- ar Latvijas pasta starpniecību. Izvēloties Latvijas pastu, sūtījums tiks nogādātas Jums tuvākajā pasta nodaļā un par tā saņemšanu, saņemsiet Latvijas pasta nosūtītu paziņojumu. Piegādes ilgums, izvēloties Latvijas pastu, būs no 4 līdz 5 darba dienām. Izmaksas par sūtījuma saņemšanu, izmantojot Latvijas pastu ir atkarīgas no sūtījuma svara (tās var svārstīties no 3,20 EUR līdz 15,00 EUR). Precīzu cenu par piegādi redzēsiet pie pasūtījuma noformēšanas.

Piegādei ārpus Latvijas teritorijas izmaksas tiek aprēķinātas pēc Jūsu norādītās adreses un pasūtījuma svara. Pēc pasūtījuma veikšanas Jums uz e-pastu tiks nosūtīts rēķins ar piegādes izmaksām, kuru varēsiet apmaksāt ar bankas karti vai veicot bankas pārskaitījumu. Ārzemju izdevniecību izdotās grāmatas angļu valodā uz ārzemēm nepiegādājam.

Atteikuma tiesības

Saskaņā ar Latvijas Republikas Patēretāju tiesību aizsardzības likumu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt Uzņēmumam e-veikalā iegādāto preci.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu (gadījumos, kas pasūtījums tika izpildīts daļēji).

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja Pircējs ir atvēris grāmatas iepakojumu.

Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļai patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Uzņēmums patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs Kodoka SIA, juridiskā adrese: Klaipēdas iela 16A-8, Liepāja, LV-3401, e-pasta adrese: [email protected] par lēmumu atteikties no šā līguma.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums līdz atteikuma tiesību termiņa beigām ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs, [email protected], par lēmumu atteikties no šā līguma. 

Privātuma politika. Datu apstrāde un personas datu aizsardzība

Pircēju personas datus Kodoka SIA apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību.

Personas datu avots ir tikai pabeigts pasūtījums/pirkums, kuru veic iegādājoties preci Kodoka SIA e-veikalā. Pirkuma laikā Jūs aizpildiet pasūtījuma formu, kurā norādiet savu vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi un, ja izvēlaties piegādi mājās, arī adresi. Tā ir minimāli nepieciešama kontaktinformācija, kura ir vajadzīga, lai varētu Jūs informēt par pasūtījuma izpildes procesu un citiem ar pasūtījumu saistītiem jautājumiem. Jūs varat norādīt citu personu pirkuma saņemšanai, ja šī persona ir devusi savu piekrišanu. Sniedzot mums informāciju par trešo personu, kura saņems preces, Jūs apstipriniet, ka Jums ir šīs personas piekrišana viņas personas datu pārsūtīšanai, izmantošanai un apstrādei.

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Pircējam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu par savu personas datu apstrādi. Gadījumos, kad pircēja personas datu apstrādes tiesiskais pamats ir piekrišana, pircējam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu tā datu apstrādei. Piekrišanas atsaukšana neietekmēs datu apstrādes likumību periodā, kas bija līdz atsaukšanai.

Attiecībā uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pircējs piekrīt, ka pasūtījumu apmaksas izpildei Pārdevējs nepieciešamos Pircēja personas datus nodot pilnvarotajam maksājuma apstrādātājam Maksekeskus AS.

Pārdevējs apzinās un ievēros visus drošības pasākumus, kas saistīti ar karšu datu pārsūtīšanu un pircēja kartes dati netiks glabāti.

Visa mums sniegtā personiskā informācija ir nepieciešama tikai konkrētā pasūtījuma izpildei un tiek glabāta ne ilgāk, kā tas ir nepieciešams, lai nodrošinātu Jūsu iegādātajām precēm garantijas apkalpošanu.

KĀDUS PERSONAS DATUS IZMANTOJAM, KĀ IZMANTOJAM DATUS UN KĀDAM MĒRĶIM

1.  Pircēja vārds, uzvārds, maksātāja adrese, piegādes adrese un kontaktinformācija (Pircēja e-pasta adrese, tālruņa numurs, Facebook konts) tiek izmantots:

1)  Sazinoties ar pircēju pēc pasūtījuma iesniegšanas pa pircēja norādīto tālruņa numuru vai e-pastu, kad pircējs ir pasūtījis  preci, ievadījis savus datus pirkuma veikšanai, taču ievadītie dati/informācija ir nepietiekoša vai neprecīza, vai arī maksājums nav veiksmīgi veikts vai izpildīts, lai Pārdevējs varētu izpildīt pasūtījumu. Tas ir nepieciešams, lai varētu izmantot pircēja norādīto kontaktinformāciju ar mērķi sazināties ar pircēju un palīdzēt pabeigt sākto apmaksas procesu un sniegt konsultācijas par jautājumiem, kas varētu būt radušies. Šādā veidā cenšamies saskaņā ar likumīgām mūsu interesēm sniegt kvalitatīvus, pircēja vēlmēm atbilstošus pakalpojumus, nodrošināt pircējam iespēju iegādāties interesējošās preces. Jūs varat jebkurā brīdī izteikt nepiekrišanu par šādu Jūsu datu izmantošanu, sazinoties pa e-pastu: [email protected] vai sarunas ar mūsu darbinieku laikā.

2) Piegādājot pircēja iegādātās preces uz pircēja norādīto maksātāja un/vai piegādes adresi, sagatavojot pasūtījumu saņemšanai preču izsniegšanas vietā, izrakstot faktūrrēķinu. Tas ir nepieciešams, lai Kodoka SIA varētu izpildīt savas līgumsaistības pret pircēju. Mums nebūs iespējas pircējam nosūtīt vai nodrošināt iespēju saņemt pasūtītās preces, ja pircējs nebūs nenorādījis savu vārdu, uzvārdu, adresi un kontaktinformāciju.

2.  Pircēja maksājuma informācija tiek izmantota, pieņemot un atmaksājot naudu. Tas ir nepieciešams, lai varētu izpildīt savas līgumsaistības pret pircēju.

3.  Pirkuma un darbību vēsture (pircēja veiktie pirkumi Kodoka SIA internetveikalā, skatītās preces, grozā saglabātās preces un pircēja darbības, izmantojot e-pastu pastu, interneta vietni un lietojumprogrammas) tiek izmantota:

1)    Pārdodot pircējam preces;

2)    Sniedzot pircējam pakalpojumus un palīdzību, kā arī kārtojot naudas atmaksas jautājumus.

Tas nepieciešams, lai Kodoka SIA varētu izpildīt savas līgumsaistības pret pircēju (šim mērķim izmantojam tikai pircēja pirkuma vēsturi).

4.  Citi gadījumi. Kodoka SIA izmanto pircēja personas datus šajā Privātuma politikā norādītajiem mērķiem un gadījumos, kad jārealizē vai jāaizstāv juridiskās prasības. Šī iemesla dēļ pircēja personas datus mēs apstrādājam, pamatojoties uz likumīgajām interesēm, lai aizsargātu un nodrošinātu savas, pircēja un citu personu tiesības.

KĀDUS PERSONAS DATUS NODODAM TREŠAJĀM PERSONĀM

Pircēja  personas datus atklājam tikai būtiskos gadījumos, kas saistīti ar pirkuma un pasutījuma izpildi. Pircēja personas datus varam nodot tālāk tekstā norādīto kategoriju datu saņēmējiem:

1. Ar preču pirkšanu saistītās finanšu operācijas interneta vietnē var apstrādāt Kodoka SIA  maksāšanas pakalpojumu sniedzēji. Mūsu maksāšanas pakalpojumu sniedzējiem atklājam pircēja finanšu operāciju datus tik lielā mērā, cik nepieciešams maksājuma operāciju veikšanai, naudas atmaksāšanai un sūdzību skatīšanai. Kodoka SIA apzinās un ievēros visus drošības pasākumus, kas saistīti ar karšu datu pārsūtīšanu un pircēja kartes dati netiks glabāti.

2. Pasūtījuma izpildes nolūkā pircēja personas datus varam nodot pakalpojumu sniedzējiem, kas nodrošina preču piegādi, iemēram, kurjerdienestiem, Latvijas pastam u.tml..

3.  Pircēja personas dati var tikt nodoti profesionālām konsultācijām ar mērķi celt, realizēt un aizstāvēt juridiskās prasības.

4. Kodoka SIA ir pienākums sniegt informāciju par tās rīcībā esošajiem pircēja personas datiem šādās situācijās:

Ja personas datus pieprasa izsniegt tiesībsargājošās iestādes, tiesa vai citas valsts un pašvaldības iestādes, ja tas izriet no normatīvajiem aktiem un ja attiecīgajām iestādēm ir tiesības šādu informāciju pieprasīt;

-  Ja Kodoka SIA vēršas kādā no tiesībsargājošām iestādēm pret personu, kura aizskārusi uzņēmuma likumiskās intereses.

Kodoka SIA piesaista tikai tos pakalpojumu sniedzējus, kuri ir ieviesuši attiecīgus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, kas nodrošinās attiecīgu datu apstrādes drošības līmeni, kas atbilst fizisko personu, kuru dati tiks apstrādāti saskaņā ar datu apstrādes līgumu, tiesību un brīvību pārkāpšanas riskam, un šāda datu apstrāde atbildīs Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām.

Līgums

Latvijas Republikas likumdošana nosaka, ka internetveikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

Distances līgums.

1. Galvenie noteikumi

1.1. Pirkuma un pārdošanas distances līgums tiek slēgts starp  Kodoka SIA, reģistrācijas numurs: 40203289571, (turpmāk - Pārdevējs), kas pārdod preci  kodoka.lv elektroniskajā veikalā un  fizisku vai juridisku personu, (turpmāk – Pircējs), kas kas veic pasūtījumu un iegādājas preci kodoka.lv interneta veikalā. 

1.2. Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam. Pircējas apņemas veikt samaksu par pasūtītajām precēm preču pasūtīšanas brīdī un saņemt preces.

1.3. Iegādājoties preces interneta veikalā, pircējs piekrīt šiem noteikumiem.

1.4.. Pirkuma un pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju ir izveidots tad, kad Pircējs interneta veikalā izveido preču grozu, norāda piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar šiem Noteikumiem, un derīgs līdz brīdim, kad tiks izdarīts tas, par ko ir vienojušies. Tādā gadījumā, kad Pircējs nepiekrīt visiem, vai daļai noteikumu, tas nevar iegādāties preces.

2. Pārdevēja tiesības un pienākumi

2.1. Ja Pircējs mēģina kaitēt interneta veikala darbam vai tā stabilitātei vai arī pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējs var bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apstādināt (pārtraukt) tam iespēju lietot interneta veikalu un neatbild par jebkādiem zaudējumiem.

2.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai bez termiņa pārtraukt interneta veikala darbību bez atsevišķas ziņas un pārdevējs neatbild par jebkādiem zaudējumiem.

2.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt šos noteikumus, ievietojot tos kodoka.lv interneta veikala mājas lapā. Izmaiņas stājās spēkā ar brīdi, kad tās ir ievietotas kodoka.lv interneta veikala mājas lapā un ar tām var iepazīties jebkuš interesents.

2.4. Pārdevējam ir citas Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās tiesības.

2.5. Pārdevējam ir pienākums censties nodrošināt Pircējam ērtu vidi un apstākļus pirkumu veikšanai kodoka.lv interneta veikalā. Pārdevējs negarantē, ka interneta veikals darbosies nevainojami, bez darbības pārrāvumiem, bez jebkādiem traucējumiem. Pārdevējs neatbild par jebkādiem Pircēja zaudējumiem, kas radušies saistībā ar interneta veikala darbības pārrāvumiem/traucējumiem.

2.6.  Pārdevējs izpilda pirkuma-pārdošanas līgumu tikai tad, kad Pircējs ir veicis samaksu par izvēlēto preci un Pārdevējs ir saņēmis naudu par preci savā norēķinu kontā. 

3. Pircēja tiesības un pienākumi

3.1. Pircējam ir tiesības pirkt preces interneta veikalā, ievērojot šos Noteikumus, kā arī Latvijas Republikā spēkā esošos tiesību aktus.

3.2. Pircējam (lietotājam) ir tiesības atteikties no pirkuma, paziņojot par to Pārdevējam 14 darba dienu laikā no preces piegādes brīža. Pircējam ir tiesības atteikties no preces pirkšanas un pārdošanas līguma tikai tad, ja prece ir kvalitatīva, nav sabojāta, tās izskats nav ticis mainīts, iepakojums nav atvērts.

3.3. Saistībā ar pikuma veikšanu kodoka.lv internetveikalā, Pircējam ir arī citas Latvijas Republikas tiesības aktos notektās tiesības.

3.4. Pircējam ir pienākums samaksāt par preci un tās piegādi, un pieņemt pasūtītās preces.

3.5.. Ja mainās Pircēja reģistrācijas formā norādītie dati, Pircējam nekavējoties tie ir jāatjaunina.

3.6.. Pircējam ir jāievēro arī citi noteikumi kā arī Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās prasības.

4. Pušu atbildība

4.1. Pircējs atbild par reģistrācijas formā norādīto savu datu patiesumu. Pircējs atbild par sekām, ja formā norādītā informācija ir maldīga vai nepatiesa.

4.2. Ievērojot LR elektronisko dokumentu likumu, Pircējs vienojas ar Pārdevēju, ka Pircēja darbības interneta veikalā tiek apstiprinātas ar pieslēgšanos ar interneta veikalam, kam ir piešķirts elektroniskā paraksta spēks. Pircējs nedrīkst izpaust savus pieslēgšanās datus internetveikalam trešām personām. Ja ir aizdomas vai informācija, ka pieslēgšanās datus ir uzzinājusi trešā persona, Pircējam par to nekavējoties jāinformē Pārdevējs. Visas darbības, kuras veiktas ar Pircēja atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas atbildību par tādu darbību sekām.

4.3. Pārdevējs neatbild par citu uzņēmumu mājas lapās esošo informāciju, arī tajos gadījumos, ja Pircējs nokļūst šajās mājas lapās caur Pārdevēja interneta veikalā esošām norādēm.

4.5. Ja radies kaitējums, vainīga puse atlīdzina otrai pusei tās vainas dēļ radītos tiešos zaudējumus.

5. Citi noteikumi

5.1. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus sūta uz Pārdevēja interneta veikala kontaktu lapā norādītajiem kontaktiem.

5.2. Visas strīdi un nesaskaņas, kas radušās saistībā ar pirkuma un pārdošanas līgumu starp Picēju un Pārdevēju, puses risina sarunu ceļā. Ja sarunu ceļā pusēm neizdodas atrisināt dmstarpības 2 nedēļu laikā, trīds tiek nodots izskatīšanai LR tiesā, LR tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

Svarīgi zināt!

Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no 9.00 līdz 17.30.

Sūtījumi pa Latviju tiek piegādāti 2-5 darba dienu laikā.

Uzmanību! Pirmssvētku dienās pasūtījumu apstrāde var aizņemt ilgāku laiku!

Jautājumu vai neskaidrību gadījumos, lūdzam rakstīt mums uz e-pastu: [email protected] vai zvanīt: +371 25645544 (darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00).

0